9 jan. 2009

Länge sedan

jag vet att det är länge sedan jag lämnade ett inlägg nu. men jag har varken orkat eller haft tid. under veckan som gått. har det kommit massa snö, och det har varit kalllt och blivit is på sjön, så i allafall tre dagar har jag varit vid sjön, fiskat, åkt skridskor och grillat. skolan började ju igår också. Nu gäller det!! sista terminen. fick info om gymnasie också. och fick inloggnings namn och kod så nu är det bara att gå in på sidan coh göra sina val. men va ska jag välja ? :O en svår fråga om jag får svara på den själv. Inget lätt val, kan jag inte påstå. men om jag ska gå i vmo så blir det handel, samhäll ekonomi eller it -media tror jag. men om jag ska åka pendla till växjö varje dag så blir det esign och inredning på kungsmads gymnasiet.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tjabba!!! Jag tycker du ska välja Växjö, jobbigt å pendla kanske men det är din grej det där med design och sånt!!! Ta de ta de!!

Photograph sa...

aaa.. jo det vore kul! men jag kan ju gå estet inr. bild och form på figy, och sen läsa vidare inom design och inredning, vem vet vem vet!! jag kommer iallafall söka till växjö tror jag! :D

Anonym sa...

BRA!!!