2 dec. 2008

2008-12-02

Det har varit en jobbig dag... Första dagen i skolan på länga nu! Först var det håltimma, och då skulle vi beställa klasströjor, jag velade emellan om jag skulle ha en, eller inte! men ajg tog ingen iallafall! det känns lite onördigt att köpa en tröja för 3oo:- och byxor 175:- och bara använda det i en månad eller något sådant! så jag köper något roligare för dom pengarna! haha..

Det va kul att träffa alla igen! :D första lektionen så var det musik! dom hade prov, men det viste ju inte jag, så jag gör det på måndag istället! och imon har jag 2kemi prov! lalala.. vi kul! NOT* jo juste jag gjorde ett "test" idag också det va några ifrån lärar högskolan i jkpg i skolan idag! det va 12 stycken utvalda ifrån min klass, som gjorde ettlitet anonymt test! samma frågot hela tiden, om och om igen!

när jag kom hem, så va det bara plugg, pepparkakor och just nu är det julkalenderna! ska se om det är något att see detta året! hej då! :D

Inga kommentarer: