10 dec. 2008

2008-12-10

[Bild från teneriffa - Emelie skulle hoppa coh ajg skulle ta kort, men det gick inte så bra!]

Som ni alla vet! så är jag bäst! eller nej, jag är ganska klantig jag har Fysik prov imon, MEN jag tog hem min gamla bok! Duktigt Tobias, men ajg kanske kan göra det på fredag! jag ska prata med claes imon, men det kommer jag väll säkert inte få, för betygen sätts ju på fredag, eller i helgen, men jag kan ju fjäska lite för "stralle" hehe."


"just nu: så sitter jag hemma själv, Emelie jobbar, Pappa jobbar, Mamma har varit på möte, och i ullared, Jag sitter och tittar på Nobel middagen just nu! haha mycket roligt.. men det är ju tur att man har massor av vänner som kan pigga upp stämningen lite! hehe


Gjorde svenska provet idag, jag hoppas att det gick bra, för annars vrider jag huvudedt av Karin! haha.. ne nu ska jag titta vidare! ha det bra så får jag se hur det blir imorgon.

Inga kommentarer: