3 nov. 2008

2008-11-03

Jag bloggade idag på morgonen! men det blev något fel, så det laddades inte upp :/ Bajs, hahhaa ajg har ju så långtid på mej att blogga nu på monarna nu! Min dator sladd hade ju damp, den va helt åt helvete! man kunde inte använda datorn alls, typ*, Men mamma va och köpte en ny sladd idag! hahaha xD! tittade på min mosters
blogg där såg jag att det stod en liten lustig sak! eller lustig och lustig! titta här så ser du! jag fattade inte vem?

Från; http://Jennyochfionabloggen.blogspot.com
Och glad blev jag när jag fick höra att det nu glittrar på min storebrors och hans sambos (såklart) vänstra ringfinger!!!Jättegrattis och superkramar till er!!!!

Vill ni ha en valp föresten? kika in på hennes blogg och titta ? en kvar!

Praon gick hur bra som helst! det är jätte kul att vara där, ajg är ju någras nya idol, eller alla har ju mej som en stor stjärna, men några bokstavligt talat hänger efter mej, vad jag än går! "tack" för det till David, Melvin, Hedda och många fler! ;D oj vilket ytbrott hon fick när jag skulle hjälpa henne att plocka upp alla saker som låg på golvet! hehe... xD

/Tobias

Inga kommentarer: