17 nov. 2008

2008-11-17

.."Idag var det första dagen i skola på 1månad, kan man ju säga! på en månad! haha.. men det var härligt! ;D eller härligt och härligt det va kul att träffa alla, sen hade vi ju svenska prov idag :/ det gick så där, jag kunde ha övat mer! men efter att man kommit hem ifrån praon så var man ju helt slut! :D

Vi var helt flumm (Alla) hade claes strallen första lektionen! han är så rolig, det går inte att knäcka han, han fattar inte så mycket coh kommer med "roliga" historier, och skämt som ingen förstår! hahaha...

Sen efter skolan så följde nattis med hem! vi käkade massor av peppar kakor, mackor,sen efter en stund så käkade vi twister eller heter det så ? en sån påse med chocklad grejer i ? som jag fick av ulf o saga, för att jag va hundvakt! :D GottGott.. en stund senare käkade vi pankakor, och hade en tävling vem som kunde äta en cocosboll, utan händerna och snabbast! :D och sen långt senare (1,30 h) senare så åt vi kladdlkaka, jag är hur mätt som helst!

"min efterf midag ahr gått till mat! Och det behöver jag ju verkeligen! NOT!"
får ta en lång promenad imon!

Inga kommentarer: