5 nov. 2008

2008-11-06

Jag tycker att det är jätte kul på min prao plats, idag har jag varit med yvonne, jag höll i lektionen på morgonen, eller det va inte så komplecerat! dom målade deras favorit exotiska frukt! ;D klistrade fast det på deras "häfte" och lite andra grejer! sen va det lunch! och sen skulle jag vara ed yvonne och ha idrott med F-1:orna men vi hade drama istället! lekte fruktsallad (med exotiska frukter) och sen sylt och marmelad butiken, med alla dom fina burkarna! hehe xD

Jag, lotta och julia va kunder i yvonnes marmelad coh sylt shopp! hahahaaa xD

sen fixade jag och julia så att alla fick smaka på fruktsalladen som vi gjorde på morgonen! sen städade vi upp efter dom! och sen hade jag FA (fri aktivetet) med F-1:orna och sen avslutade vi med dom för dagen! för sen var det fritids! vi var mest ute! det va skönt!

Mellanmål!

sen var vi ute igen! och sen så öppnade jag till en som skulle öva på småstjärnorna tills på måndag! Nu ska jag se på Bonde söker fru! ;D

Imon ska jag ha lite mer action! för att jag har hållt tillbaka lite tycker jag själv!

/Tobias.

Inga kommentarer: