11 nov. 2008

2008-11-11


pjuuh! äntligen hemma från en hel tokig dag! tog kvart i nio bussen till hånger, åkte bort till busshållsplatsen! och sen när vi åker förbi skolan sår det en roffes buss där, oj! jag skrek STANNNA!!! Annika hade nämligen sagt att vi skulle åka den bussen som jag satt i! men det va ändrat! så det va tur att jag såg den!

Jag åkte iväg med "Barnskolan" till värnamo, på (Bad och skriskodag) vi gick till Aplarinken och åkte skriskor först! alla försökte i alla fall och det va ju lix. själva poängen!

sen gick vi vidare till Simhallen, och badade, ajg va "badvakt" heh.. det va jätte värmt och äkligt där inne! man hade bara lust att dyka i! :D

sen efter mycket om och men å hade alla hittat sina saker, packat ihop det! och bussen gick hem!

Jag ska med 2:orna och 3:orna på simskola i vmo imon! det blir säkert jätte kul! :D NOOT!
Jag ska ta med mig två prinsses tårtor imon! som mamma va och köpte åt mej idag! :D

Inga kommentarer: