30 okt. 2008

2008-10-30

"..Vaknade, gjorde absolut ingenting fram till klockan 12, då började jag städa, och placka undan lite. Sen kom pappa hem, vi åt lite mat, sen åkte han till jobbet, jag städade vidare, sen gjorde jag mig iordning, och tog sen bussen till värnamo, på bussen träffade jag annie, som kom inpaltrandes med stor väskor, och sen kom vic, hon hade också pakning, men inte fullt så mycket! dom skulle på vision! :D .."

När vi kom fram till stationen, så hade inte mamma kommit än, och viccans morfar hade inte heller kommit ännu! vi stod och snackade lite, sen kom vic´s morfar! jag väntade på mamma, och tillslut kom hon. Jag och mamma åkte till Blomsterlandet, köpte lite växter, sen drog vi till acleja! och köpte små pumpor!

Malin jobbade där! haha.. där ser man!

sen gick vi till team sportia, där köpte jag en vinter jacka! jag sprang in på jack and jones och MQ en snabbis också! sen drog jag och mamma till smultron vägen (nr:?) NEJ vi drog til kvantum istället, där hämtade vi emelie som hade watt in jkpg! nu vill jag få tag på ilona jakob, om vi ska till stan imon!.."

Inga kommentarer: