26 okt. 2008

Flasch backs!

Ser ni!! va liten hon är hahaha.. det är från en lektion med elisabot i 7:an
jessie, i 7:an också :D

Ilona påminner mej om massa roliga stunder, och hel sjuka grejer, som va har gjort/ varit med om! som tex, när jag, hon och jessie vi i stan,





Jessie hade inte watt i skolan den dan, men ilona skulle till henne, jag tog den tidiga bussen till stan, och när jag gick där så träffade jag jessie, hon väntade på ilona som skulle komma med bussen som kom efter mej, innan jag träffade jessie, hade jag sett våran lärare i en av butikerna, jag och jessie gick omvägar för att inte stötta på lisbeth, vi träffade ilona, som kom med bussen, och vi ick! (va tänkte:) inne på HM är väll inte hon och handlar, hon går väll bara på Fribergs etc. ilona skuttar runt och nynnar så att alla hör lisbeth, listeh, LIIIISSSSBBBETTTH!!! jesiiie springer hukande ner till bäbis kläderna, Lisbeth står och illglor, sen hör i henes stora klackar som går i bestämda steg, emot jessie som ligger i ett klädställ,! hon skäller ut jessie jag skrattade som f*n, men för att inte bettan skulle höra, så sratthostade jag hhahaaha xDEN SJUK GREJ VAR DETTA! OCH DET VAR (DAN FÖRE SKOLAVSLUTNINGEN)

Inga kommentarer: