13 okt. 2008

don´t bad, and don´t happy!

Jag tänkte söndag, men det var måndag :/ det va bara att dra sig upp ur sängen och dr till skolan, men det va rätt kul i skolan faktiskt! hade fysik, och fjäskade lite. atjo prosit!! och nys fjosis!! haha xD klasse!! hade massa lektioner! gjorde en ant-ankät!! fattar inte varför dom ska ha sånna töntiga frågor! vi valde även 2 linjer, som vi får besöka på figy! jag valde Samhäll -ekonomi och Handel! jag va hos syon också!! tittade i gymnasie guiden!! och hittade en skola i halmstad, som lät intressant! ajg gick till "she" men vi hittade inte den inriktningen på den skolan! så syon ringde till kontakt personen för skolan!! och då var den brochyren fel tryckt!! då blev jag arg!! jag gick till Idrotten! d-är skulle vi ha prov i HLR (hjärt och lung räddning) vi skulle på en docka visa hur man gör!! jippi!! ligga och blåsa den i munnen och tryka sönder ryggraden på den!! haaahaa men det gick!! imon är det studie dag!! och ajg ska vara barnvakt!! åt tvp vildingar!! som kommer strax, dom ska sova över!! :D /TobiasPetersson

Inga kommentarer: