2 okt. 2008

%

"..iDag har det varit poowpoowpoow.., Ganska många lektioner, men dete va roligt! Idrotten va ju bäst!! Handboll!! yeeyee.. jag är inte så bra, men det är roligt ändå, fru musch hade jag idag också, men hon kan bajsa, jag såg att du tittade på mej, när du snackade att någon hade klagat! och ja!! det va jag som klagade, men kan man göra annat eller ? Idrotten va skoj som ajg sa! hittade Frank piekets resultat från 1983, eller vad det va!! ska ta kort på dej och skicka till Hampus! :D Lunchen! och oj!! vad har hänt! tjuriga mattanten va snäll idag!! hon kom till vårt bord, och gav oss frukt! :D sen efter lunchen va det so, jag ska göra ett special arbete, och det ska handla om terrorism! och sist va det Engelska!! jan bannan va bannan idag!! ska till värnamo nu snart tror jag vid halv 8 tiden! /TobiasPetersson.."

Inga kommentarer: