15 okt. 2008

I dont like it! :/

Dagens beståndsdelar: Engelska Prov. Sexprov,. Kamin, och tavlan!
Mötte en "lam" gubbe från Rödakorset, man somnaer när han pratar, det minns jag ifrån örra året när vi lyssnade på honom, men nu var det 8:ornas tur! Grattis till er!

Lekion1: Engelska, det va en lapp på dörre, "lektionen flyttad till 51:an" dså gick dit, det va prov, hmm... gick bajs dåligt! menmen får la öva upp mej lite på dte kag inte kunde! :D sen va det Biologi och "sex prov" det gick ganska bra, bara att bilderna på könsorganen såg mer ut som Cyklar eller något, haha..

Kemi, Lunch och sen av det ((Enkel formelskrivning)) det låter väll inspererande ..? hmm.. NEJ! det va hur tråkigt som helst! sen skulle jag haft fördjupningskurs i matte, men det är alldeles för krångligt, så jag frågade om ajg fick gå till Bildsalen, och jobba på min tavla, och det fick jag! såå nu är den snart klar! :D

En stgor händelse i värnamo idag: City gross öppnar! WOW!! mamma och pappa ska dit coh trängas med alla pensionärer sen!! det öppnar om 3minuter! hahaha xD

Inga kommentarer: