28 okt. 2008

My day in jkpg

Nu är jag hemma!! Ni har förstås saknat mej! haha.. detv har varit en låöng och rolig dag! :D jag drog med kvart i nio bussen till stationen (värnamo) gick och kollade läget på stan, sen drog jag till stationen igen, öch väntade in mina kära vänner! dom kom 5minuter innan tåget till jönköping (rocksjön) gick, vi gick ombord, och satte oss tillrätta, och in kommer södersterömmarna med deras "coola" vänner.

Vi fick reda på att dom coh deras "coola" vänner skulle till jkpg för att bada! mm.. okej hmm.. det tog ca: en timme till jkpg (A6) män och jûs va jätte oroliga, men det ligger ju precis igemte! vi tittade igenom nårga afärer, sen gick vi till SOYA express, och käkade (risnuddlar med kyckling i currysås) hur gott som helst! och vi har även klurat ut varför kineser "alltid" är smallla.

sen tittade vi i dom andra affärerna också,mäste bara säga att HM är en av mina absoluta favorit affärer,.
*MQ
*HM
*Jack and Jones
* Sarah
* Cahlings
* och många fler, står i topp på mina listor!*

Jag köpte en lång, och stor halsduk på HM -98kr
Jûs köpte ett par jeans på JC -700kr
Män köpte en stikad kofta, t-shirt från BikBok - ca 500kr
+ ett par stövlar på Wedins (hennes mamma tyckte att hon skulle bli mer flickig)





Inga kommentarer: