24 okt. 2008

School 30 years

Grattis på den 30åriga dagen! igår fyllde ju skolan 30år

När vi kom till skolan samlades klasserna i sina "hemklassrum" vi snackade lite om vad som skulle nända under dagen! sen gick vi till våre temagrupper ( det är fortfarande temavecka alltså) jag och min grupp, fixade fram lite bord, där vi skulle säälja fikat, som vi gjort, vi tg, ett bord, och sen skulle vi hämta det andra, ett likadant. men precis när vi kommer, så tar några andra det :/:( så vi tog ett annat litet bord, det såg cpigt ut! menmen.. vi la dukar på borde, och klädde även in andra bord, där man kunde sitta och fika.

Det blev perfect!

Sen skulle vi granera tårtor :D dom blev jätte fina! :D Jag och några till fixade lite ljus till borden, och gjorde det fint, ToppEN! vi delade upp kakor och bullar, jag fixade lappar, där man såg vad vi hade att erbjuda! :D

bytte om, och fixade till sig lite! klockan kvart i fem, så börjkade folk att ströma in, vi dålde ju även biljetter till en mode och musik show, som skulle börja klockan sju. vi sålde minst hälften av alla biljetter! :D (min grupp alltså) sen fanns det tre grupper till som sålde samma saker också!

Jag satt coh sålde biljetter, och folk frågade saker, coh jag svarade på frågorna, man kan säga att jag var lite som en turist information! haha.. sen kom Inger, coh frågade om jag kunde hjälpa till med insläppet, och snäll som jag är, så sa jag att jag gjorde det! men ajg fattade inte vad jag skulle så och göra det! så jag stälde mej vid dörren, när jag tog emot dom så va dom sönder i ena hörnet, jag frågade om dom stor längre bort och drog, coh det gjorde dom! såå jag gick dit, och hjälpte till! det gick bra!

"Föreställningen" var jätte bra! alla var jätte duktiga!
Njomza, Marie, Amanda, Mända, och alla andra!! ni var hur duktiga som helst!
synd att miken kronglade och knastrade i första låten! men sen blev det toppen! :D

-70, -80, -90, -00 telen!!

(skiit cooola kläder ni hade)

Inga kommentarer: