24 aug. 2008

24 augusti!

jaha och då var det kväll, och jag ska snart sova, eller snart och snart om någon timme men syrran ville ha datorn så jag får ju vara lite sjyst, jooo idag så va jag med mamma och pappa på åminnnebruksmusseum, och tittade vi fick en lite special guidad tur av far min, han har ju jobbat där så han kan ju det mesta enligt honom själv iallafall, hahaha xD jga trodde jag skulle dö av skratt när han går runt där, han var som ett dagis barn eller som när han springer runt bland verktygen på biltema, hahhaahha xD sen efter den "korta" vandringen där, så åkte vi vidare till mormor och Morfar, vi ringde innan och beställde kaffe men dom hade inget till kaffet, mamma hörde conny och morfar i bakrunden ropa att dom ville ha jordgubbs tårta, så jag sa till mamma kan vi inte åka och köpa en jordgubbs tårta på stigs -kärnan så vi åkte dit och va där prick klockan 16,00 då dom stängde men vi han köpa rn tårta men dom hade tyvär ingen jordgubbs tårta så vi fick ta en annan maga god tårta, och ögonen blev såhär stora 00 på dom när vi kom med en tårta, men inte på min underbara morster Karin, hon som jag ska få en kussin av hahahhaa xD, hon hade såå jävla ont i magen, hon hade varit på sjukhuset och tagit bort blindtarmen igår, och hon hade mega ont än, hon låg bara i en säng och hade ont, hon kunde knapt gå och det va sorgligt, men jag hoppas att du kryar på dej snart :D efter en stund där och e snabb titt på moirfars alltan bygge så åkte vi vidare till moslegatsan och till min morbror, som har köpt ett hur fint hus som helst mellan hånger och värnamo, och ska sälja det på mosslegatan, bara det att det måste fixas till lite innan han säljer det, så jag funderar på att åka dit på onsdag och hjälpa dom att måla och fixa lite, men ajg får see va tiden räcker till, och jag hoppas att ingen har missat att ajg har fixat så att ni kan kommentera alla inlägg nu! /Tobias.

Inga kommentarer: