28 aug. 2008

28 augusti

Okej, denna dagen har varit den roligaste på länge, och då menar jag länge, alla va typ tok flum, och skrattade hela tiden, det va några tråkigheter också både Petter och Victoria fick åka hem och spy, och äkla sig. men jag hoppas dom kryar på sig och är tillbaka imorgon, joo den första lektionen va ökänd Matematik med Betty och joo visst lärde vi osss mycket ? :P:O sen var det Svenska/Engelska och det va ju sådär får man väll säga, det var mycket läsa och skriva och inte mycket prat, men en skön lektion av det kan man säga, och efetr det så hade vi idrott (Bilder från det och annat kommer senare) och på idrotten så skulle vi springa tjugo minuter men mina skor va typ sså __ små så att jag kunde inte springa och kennet hade glömt nycklen till spinning rummet hemma, så jag och josse som inte heller kunde springa på grund av skadda i knäet, vi fick va i gymet och gyma lite, det va jobbigt men vi körde på dom lättaste tyngderna typ hahah xD vi är såå bäst och sen kommer kevin och visar upp sina muskler ovh hur stark han var, vi hade massa jobbiga övningar också, och sen äntligen så var det lunch, och det serverades potatissallad och kasslerovh det fanns även stekt potatis, men man fick inte ta både stekt potatis och potatissallad nej seru! och det kan man sammanfatta så här * tjuriga mat tant vill ha allt för sig själv sen när dom har lunch jäkla elaka tant* hon borde inte få någon mat hahaha :P:O sen va det dags för so och vi böjade med Samhälls ekonomi och oj vad det är spänanade vi snackade massssa om allt och inget, om löner baker och landsting, och sist men inte minst så hade vi Engelska med jan bannan och då lärde man sig inte så mycket kan man väll säga, bilder kommer senare och nu kan jag inte sitta kvar här, måste städa :/:( Ucha och göra matte läxan, emn hålla humöret uppe för imon har jag lektion med AKO -kola! tack och hej leverpastej /TobiasPetersson.

Inga kommentarer: