26 aug. 2008

26 augusti


Hej, dagen har varit väldigt bra, bara små misstag gjoprde av mej, kan man säga. jag har slarvat bort eller blivt bestullen på min elevbok,mattebok,räknehäfte,svenskabok och på två stiftpennor detta är inte bra för fem öre, hehe.. sen efter skolan så åkte vic med mig hem, eller hem och hem, jo vi va hemma och hämtade en moppe hjälm. men sen åkte vi och tittade vad som låg under kudden, trodde ju att det var ett lik hahaha, men det var en kudde och en liten väska med bindor, hahaha.. xD och sen körde jag viccan till jonathan, hennes kusin. som va vid sätteriet och körde i skogen, efter det så åkte jag hem och satt vid datorn lite, och efter det så åkte jag och mamma till Nattis och co. för att fika, och efter det så åkte vi och tittade på när emelie och dom spelade matcha dom van med 2-0 GRATTIS och när jag kom hem åt jag och nu sitter jag här :D

Glömde kameran i skolan, så det blir ingen bild från dagen idag, hahaha xD /TobiasPetersson.

Inga kommentarer: