15 aug. 2008

Hur börjar man på ett slut ?

Hej igen får man väll säga. jag har ju haft ett antal bloggar innan, hehe.. så nu ska jag göra ett nytt försök fast på www.blogspot.com Idag är sista dagen på sommarlovet, det känns ju inget vidare. Jag hade gärna haft ett par veckor till, men.. men.. det går nog det här när också, Emelie(syrran) fyllde ju 18 den 3juli, så idag kom lite tjejer här ifrån Dannäs city och hämtade henne, hon tror att dom ska hitta på något under dagen bara, men icke så nicke dom ska sova på ett vandrar hem i skåne, aa jag kanske glömde att säga dom ska till skåne, typ lund eller något i den stilen. själv ska man sitta hemma med sina parents oh tråka, eller imon blir det väll Bredaryds marknad som vanligt, ska försöka få dom att åka till klefshult ikväll, se hur det ser ut hos Conny och Karin, det är nog fint. Jag ska få en till kussin föresten! roligt värre!

Inga kommentarer: