27 aug. 2008

27 augusti

Hej, Idag har det varit en rätt lung och skön dag, det började med Engelska, och då gjorde vi ite mycket va typ bara slappade hade någon hör övning men annars typ inget, efter det så skulle vi igentligen ha Biologi men bajspå det ör vi hade vår idrotts lärare som vikarie och han ville inte ha Biologi så vi hade gympa vi simmade hade livräddning simmade ner på 3,5meters djup och räddade en docka hahaha.. det va bättre än Biologi och jag har Biologi i gympa, ska crola 50meter så har jag mvg men han inte det idag så det fr bli våren, vi hade Kemi och det är så tråkigt brittmarie va lite flum dag, hon snackade om penisförlängare och snorfana och massa hahaha men hon är "cool" efter det s hade vi lunch och sen elevensval och då hade jag Avancerad teckning och lera kurs det är skiiit roligt, vi har världens bästa lärare också, och sen hade jag på en öde ö, där vi läser robinsson crouse och tittar på den filmen, det är rätt slappt faktist! och sen åkte jag hem satt vid datorn och nu har jag övat lite på engelska, och ska göra det lite till strax! /TobiasPetersson.

Inga kommentarer: