30 aug. 2008

Trevliigt!


Hej, idag blev det en lång natt eller ? jag klev upp vid klockan nio av att mamma började damsuga utanför mitt rum, */ sen blev det lite frulle och lite tv. och sen åkte jag och mamma till värnamo för att hämta Emelie hos morbror bosse, när vi var i värnamo så orkade igentligen ingen av oss gå ner på marknaden, så vi åkte till mormor ooch morfar, Mamma hade lovat att hjälpa dom att skrapppa och måla fönsterna på hela huset, jag hjälpte till att skrappa färg, och tvättade fönsterna, vi käckade och när vi gjorde det så kom conny och karin, min lilla gravida moster, och oj vilken liten mage hon har fått! :D och sen kom bosse min lilla glade morbror, hehe.. mormor och morfar blev glada för att vi kom på besök, jag satt vid datorn, och sen gick jag upp till min moster jenny och det va också trevligt, emil körde på sin nya cross som han har fått, och sen åkte vi hem, Rune och iren kom, pappa hämtade mat ifrån Bambu jag tog friterade jätte räkor, ris och sött-suur sås, det va gott sen åt vi någon slags tårta och nu åkte dom hem, jag ska sova nu! snark* :*D Godnatt! /TobiasPetersson.

Inga kommentarer: