31 aug. 2008

31 augusti

Hej, godkväll och godnatt! ee okej? dagen har varit.. låååång och hmm... tråååkig, det började med att jag gick upp klockan 08,00 åkte iväg och sålde tidningarna vid 09,00 va hemma igen 10,10 jag lamade framför tv och datorn, åt mat, Lax potatis och någon sås! godddiisegottt sen blev det dator igen, sen ropar mamma om jag kan klippa gräset, och snäll som jag är svarade jag ja! men när jag hade börjat klippa, och skulle byta växel, så lossnade hela växel spaken, ajg fick den i handen, hel konstigt och helknäppt så jag kunde inte backa eller byta växel, så ajg fick köra på 1a hela tiden :/ och ajg körde fast några gånger, för att jag inte kunde backa, hahhaha xD emn det blev la braa! och sen gick ajg in, och gick ut. åkte en runda på moppen, sen kom jag hem satt vid datorn, duschade, lagade mat, bråkade ganska mycket med pappa! och nu sitter jag här! /TobiasPetersson.

Inga kommentarer: