15 aug. 2008

Igåår!


Hej, jag måste berätta lite om igår, för då var jag och viccan i stan! det började med att vi åkte till värnamo med pappa, han skulle va hos kilopraktorn vid kl:09,00 så vi var i vmo rätt tidigt. så då bestämde vi att vi skulle gå till Arken (Café duvan) och fika. När vi satt där och slurpade ett jätte äkligt te som viccan lurade på mej hahah, så smsade hon till Arkens ungdomspastor, att vi satt där, coh att han fick komma och hälsa på oss. och efter en stund kom han. han va skiit cool, han gillade min stil, och jag nu har någon sådan, han satt där och sa till mej, har du köpt den tröjan på H&M och jag sa ja, han sa: aa den va sjyst, jag ser det för ja har jobbat på H&M och sen snackade vi vidare och sen sa han: Tobias! vad är det för klocka? jag visade och han sa typ sjyst!! och sen satt vi och snackade vidare, och sen kom pelleplutt HOST* ja han är ingen plutt, han är stor! och vi satt där typ hur länge som helst och snackade, det va Trevligt!! och sen, om man får säga Äntligen! kom vi där ifrån och då gick vi och jag skulle hitta en väska, den jag hade tittat på tidigare fanns inte kvar, så vi gick på massa andra ställen och tittade, men jag hittade ingen så jag köpted en nästan lika dan som jag hade tittat på tidigare, så där var det -600kr och vic skullle ha tag i jeans så vi gick till JC och jag måste säga det är en tråkiiig affär!! men hon hittade inte så mkt där, så vi gick till lite sko affärer, mamma sa att jag skulle köpa nya skor! haha.. xD Så vi gick och tittade och provade men nej, jag hittade inga just då, så vi gick till Lilla krogen och käkade. GottGott!! sen gick vi till Trend House, viccan skulle hitta jeans, coh det gjorde hon också. sen gick vi till Kärnan, (vic hittade lite andra saker på stan också kan jag ju tillläga)på Kärnan åkte vi först upp och gick in på stadium där jag hittade ett par skor, som jag inte hade råd med, så jag la undan dom, mamma fick betala när hon hämtade oss hehe.. viccan skulle prova jeans igen, hon hittade ett par där inne också, och jag skulle ta kort på vic, och då sa en tant som jobbade där inne man får inte ta kort på vår kollektion!! blablabla... osv.. och vic köpte iallafall ett par jeans till, sen gick vi in på jysk vad vi nu skulle där inne och göra ? :S haha xD Sen gick vi och provade glasögon på specsavers vi hittade jätte fina bågar, jag passade i alla NOT* haha sen gick vi till Eko och lekte skyltdockor, men det gick inte så bra, också köpte vi en överaskning till Marie! som fyller år den svartaste dagen på hela året! nämligen den dagen d skolan slutar.
/Tobias

Inga kommentarer: