21 aug. 2008

Dagens lilla på hopp!

Hej, jooo det är nemligen så att idag har jag fått reda på hen väldig väldig ledsam sak, och det kanske inte jag ska säga så jag säger inte det. jooo idag så hade vi idrott och det va såååå roligt, vi simmade och jag ska tränna lite mer på en vis sim teknik som jag inte kan stava till. :D jûs, vic ölis och amän va väldigt flummiga idag, vic tyckte inte om sin tröja, josssse hade ett par cooola brills, ölis snackade mest om allt och inget, och amänd satte sig i kiss, detta tycker jafg låter som en mycket spänande dag, måste ju säga att jag ska göra ett specialarbete, på "några" sidor :/:( hehe men jag måste få högre betyg i SO( eller zooo) jooo och sen måste jag ju berätta om det lilla på hoppet, det var nämligen så att två fjärilar har skapat fler fjäilar eller den ena såg dod ut men ändå, /Tobias

Inga kommentarer: