19 aug. 2008

Skolstart! :D:(

Hej, Igår började den, den omtalade men oomtyckta skolan, och tur va väll det, så man kan få ordning på sitt liv igen, hehe.. om man någon sin har haft det ...? Men första dagen va inte som den borde, den va jobbig ointressant och allmänt skiit. Det va kul att träffa nästan alla i klassen (vissa undantag) vi va typ bara i klassrummet, och fick massa massa massa massa massa massa papper.. hehe _._ Jag börjar undra, vad jag ska göra efter grundskolan, jag har tänkt på en design skola, men den närmaste ligger i Vetlanda, och just nu! kännner jag inte för det, men man kan ju ändra sig, jo iallafall efter alla papper papper och papper så va det Lunch, Köttbullar och macaronnii, men det va inget gott, joo sen va det papper igen, och sen skulle vi ha "mini -OS" så vid halv ett, eller klockan 1 menar jag, så hade vi det och det va verkeligen MINI, vi hade spjut= sugrör, som vi skulle kasta, och vi hade kula=pingis boll vi hade släga=en liten boll i ett snöre, vi hade diskus=en pappers talrik och vi hade häst hoppning med pinn hästar, det va ju mkt roligt NOT* hehehe... och idag har det inte heller varit kul, men jag hinner inte snacka, ska ut och gå en runda med vic, och bilder kommer strax okej ?... hehehee...

Inga kommentarer: