23 aug. 2008

Jahaja..,

Jahaja...,
Jaha.. och den där va sur som in i bänken, jag va i vmo idag igen om man får säga så, jag och mamma va och köpte pressent till min lilla kusse som fyller 12år, och som vi ska åka och fira ikväll, sen åkte jag och mamma till Bor-ohs och hämtade min syrra, som hade watt på värnamodagarna igår, och dom hade typ åkt hem vid klockan fyra inatt, och då steg jag upp för att titta på Pingis haha men tyvär så gick det inget bra. jo men när vi hämtade henne, så skulle hennes kompis millan också med, för dom skulle ut och festa ikväll också, hahahah.. dom har sovit i typ4 timmar, jag fattar inte hur dom
orkar, men jag blir väll lika dann en dag skulle jag kunna tro haha.. när vi hade tagit upp dom så åkte vi till Kärnan, eko hallen eller mamma åkte vi satt kvar i bilen jag pallade inte att gå in där. och nu har jag suttit och tittat på Humor från tv4 - parlament
et, hahaha har tittat på det om och om igen hahahaa.. och jag som ville in på värnamodagarna idag också, men det går ju inte ska ju åka på kalllllas hos lillen eller tolv åringen, inatt så sappade jag igenom kanalerna vid 04,00 och då kommer jag till en kanal och då var det them en skräck film som victoria och compani vet vilken det är, men ska duscha nu! /Tobias

Inga kommentarer: