20 aug. 2008

Vmo med tomten


Hej, och svar nej! jag orkade inte ladda upp mer bilder från mini OS, hehe. Men nu ska jag berätta om min lite lustiga dag, hehe.. Det hela började med att jag som vanligt vaknar och kommer upp vid klockan halv sju, (06,30) och sen då så fix och trix så va jag klar :/ så jag chilla lite, sen till bussen kom precis i tid ojojoj.. hehe.. jo men jag satte mj igemte en sovande tomte i bussen, det va ju väldigt socialt, hehehe.. men det får man ju inte räkna med om man bara har sovit fyra timmar på två dygn, heheh är du lastbilschaför eller ?? jooo, men sen fick jag väcka den sovande människan för vi hade anlänt till skolan :D hehe roligt NOT* hehe.. joo men dagen gick rätt bar faktiskt! tjofräs!!..- sen skulle jag och tomten till stan efter skolan och vi gick lite tididage för att vi skulle hinna med fem över tre bussen, och det gjorde vi, och vi hade aldrig varit på Erikshjälpen innan, så vi gick upp dit bara det att vi hittade inte, så vi fick sms:a tomtens mor och fråga vad det låg, och till sist hittade vi, men vi hittade typ inget i den lite snuskiga affären, eller tomten hittade en läcker lampa en 100% procentig vittu! hehe.. joo sen blev vi trötta på den affären så vi tog den lånnnnnnnga vägen ner till själva mittpunkten av vmo, men då började det ös regna så vi gick och fikade, och sen åkte vi hem, och nu hade jag tänkt att ladda upp lite bilder från igår, om det verkar vettigt :D /Tobias

Inga kommentarer: