12 sep. 2008

2008-09-12


gääässsp!! :O:O jag somnade!

okej jag ska ta det ifrån början, det började med skolan idag på monnen, på väg till skolan tittar vi som "vanligt" på full frys med stefen och krister, det piggar upp stämningn till MAX! sen i skolan då, så började d et med slöjd, i två timmar, och det va lite segt idag typ sirap med havregryn lix, haha xD sen va det svenska och Agne vad du skräms!!! :O:O:S (vår rektor) sen skulle jag och vic fixa prao plats, vi ringde till Mio, Bredaryds möbelaffär, Arken, sohlbergs och massa annat men inget! och det ska vara inne på måndag, :/:/:( jag väljer väll typ hånger skola eller nogot sånt :/ sätt där hela lunchen så jag han inte äta, skiiit hungrig och just då så började en lektion SO, vi skulle ha so prov :/:(: inspererande till minus 11, hahahha men vi fick sluta en och en halv timme tidigare, jag skulle igentligen åkt in till vmo, men jag palladse inte, så jag åkte med pappa hem, och sen åtr jag och sen sov jag och nu vaknade jag hahaha xD



Dagens lektioner:



Slöjd med Ako- fisssiiggt
Svenska- 8O
so/matte - Prov bruuuuuuutttti

TobiasPetersson.

Inga kommentarer: