16 sep. 2008

About everything!

Good afternoon people! hur har dagen varit ? jotack den har varit si och sådär! men allt är för övrigt ont i halsen ganska bra! jag fick ett sms av vic håll käften ffs! okej, och jag har gjort ?

Dagens lektioner:

Musik- den va låång och tråkiig (har teori)
Matte- missade typ hela lektionen
Lunch- inget att prata om.
Engelska- missade hela lektionen
Svenska - stackars vikarie, hon är liv rädd
Språk- U-S-C-H fru musch!

Jag kan ju också meddela att hånger if har vunnit serien!! Grattis till dom! :D

Dagen började med en lååång hålltimma, coh efter den långa hålltimman så hade vi Musik med janne, och vi hade tråkig teori, men vi spelade lite instrument också det va ju lite funnigare, sen blev klockan halv 11 och då skulle jag gå till Helene (syven) och snacka gymnasie val bla. ajg tog lite grejs om IT - media också, men nackdelen är ju att det är på John Bauer, och jag vill inte gå där, allt säger att det är en dålig skola, och jag vet inte om jag pallar att gå i äxjö, det blir ju så långt att åka varje dag, :/ men jag och syon meilade till konstfack idag, och frågade om lite vilka linjer som är bra att gå, och såå.. får see om jag får något svar, men får hoppas på det!! :D sen efetr det så gick jag till amtten, där jag igentligen skulle ha gjort mitt so prov, emn jag hann inte för syon drog ut på tiden, så jag frågade om det va okej, om jag kom och gjorde det efter lunchen,
och det va det, för att Bettan är såå snäll!! så ajg gick dit en stund efter maten och gjorde det, det gick si och ådär, kam man ju säga, heehee.. men jag hoppas att jag klarar det! hehee.. och då va dte ingen ié att jag gick till Engelskan efter det, och sen va det Svenska, och jag tycker synd om vikarien, hon gick ur gymnasiet förra året, hon vågar ju knappt öppna dörren och släppa in oss, hahaa xD Det finns förklaringar för det! hehe.. och sen va det Språk och det hade jag med den stränga fru musch! hahahhaa xD, jag tror vi skiter i stan imon vic, jag pallar inte! /TobiasPetersson

Inga kommentarer: