26 sep. 2008

look at "berg flyttar in"


"..Här sitter jag, och tittar på Berg flyttar in! hon är hemma hos lasse berghagen, mamma och pappa är i skåne, emelie jobbar, så jag sitter hemma själv, och det börjar mörkna, jag tänker på va vår svenska vekarie se innan idag, att Karin kommer hem och knackar på fönstret hemma hos mej ikväll när det är mörkt, och nu börjar det mörkna! USCH!! USCH!! /TobiasPetersson.."
Blåbäretskapadeenstorblåblåbärsfläckpåminblåbärsfärgadetröja!
nu har "Berg flyttat in! och det är Gokväll' och tjing va kul det är då, det är lika roligt som det är att rensa kattlådan, haha.. Sarah är äst och roligast, KARIN HON SNACKADE OCKSÅ SKIT OM DEJ! hahhahaa.. det tycker jag va lite kul, fakist! väntar på att mamma och pappa ska komma hem, och ajg hoppas att dom har en pizza med sig hem till mej!! för det har jag bett om!
ÅÅ va trevligt det är med sånna här personer som pratar om böcker, som man inte har en aning om att dom finns, det är så jäv*a tråkigt, man somnar till det! jag vill även dissa ner sånna hära pogram som blandannat heter (Ordjakten) eller finns det kvar ? men sånna program, dom jävla*na som leder dessa program är såå jobbiga! dom borde skämas!! nu är det något, med jonas han på skansen akveriet! memn ajg fattar inte dte är helt cpigt! /TobiasPetersson


Inga kommentarer: