23 sep. 2008

Playa de las Américas

Hmm.. en liten konstig känsla pirrar i min mage, kan det vara något på gång ? det där med kemi läxan det har jag helt glömt bort ? :O och skriftligt blir dte nog som vanligt imon, prutta på!! är det rudolf som har en röd mule ? öööhh? jag tror det!!
Dagens lektioner:

Musik- fräsigt!!
Matte- bettan is cooolich!!
Lunch- Fläskköttgryta- såg ut som något som kommer upp när man inte mår bra!!
Svenska- endast en halvtimme!!
Föreläsning- intresse pilen träffar där! ser du är!! .

Hipphipp är ju bäst, jag tjatar om det varje dag haha xD, hade en låååång låång härlig håltimma på monnen, började med Musik klockan 20 i 10 det va gramatik där idag också., Det är tråkigt. men vi spelade lite instrumment också, och gjorde en scarie grej :/:O sen hade vi matte, och jag sprang ut i korridoren och tittade omk rea hade kommit, Lunch, och efter lunchen så hdevi lite rast, Rea, det där barnpogramet va i skolan idag, och reapojken frågade mej va toaletten var någonstans, är jag känd nu ? hahah xD sen va det svenska men barai en halv timme, för att vi kulle på en föreläsning, karin jag är besviken på dej, att u inte kom och hälsade. sen va det då dags för föreläsningen, den handlade om klimatet allt va på engelska, och det va afrikanske maffian som höll i det haha xD .-gorrillazz!! ne nu va jag elak, och det slutade vid 5 i halv tre, och då fick jag bråttom, jag skulle ner till stationen och med bussen som gick vid 5 över halv tre, så jag sprang, sprang och sprang.. precis när jag kommer så åker bussen, man jag spra och slog i sidan på bussen till slut stanade den, coh jag han med, jävla tjurig gubbe som körde. :/:O sen va jag i stan tittade runt lite, emn hittade typ inte mycket, tittade in hos syrran på ik - form, jag beställde klipp tid också, ska klippa mej imon klockan 16, oo och sen skulle mamma komma, men hon hade pratat med pappa och han va okcså i stan, på eko, så mamma åkte dit, det va halva priset på att i butiken, dom ska upphöra, ska bli citygross istället!! :D om et nu är bättre!! men till slut kom mamma och pappa och saa att vi skulle gå till ticet, så vi gick dit och det blev en resa till Playa de las Américas, Teneriffa, den 23 november, kommer hem den 1advent, kommer lite bilder där ifrån nu! :D /TobiasPetersson





Inga kommentarer: