18 sep. 2008

Now and for ever!


O i dont will be older! inte för att jag fyller år eller något men ändå, Dagen har vait helt crazy! Alla har varit bubbi!! det är fränt, och oj vad jag luktar gott, josefine sitter och sniffar på mej!

Dagens lektioner:


Matte- Bettan va är du ?
Språk- men muschan! :/
Idrott- Isabelle är typ tjurig!
Lunch-Biffar
So- med Maria och Britt -Marie
Engelska- Fy vad hemskt!!


Dagen har varit allt annat än dålig! alla har varit flum och jag luktar gott som en ny plockade bloster bukett! :D det tycker iallafall Josefine! Tack!! ahaha XD Imon ska jag lukta ännu godare, jag ska rulla mej i hund bajs och bada i kattlådan, vad sägs om det va ??

I bussen till skolan tittade vi som vanligt på Hipp hipp , när vi kom till skolan, så va ju första lektionen Matte, men bettan va inte där så rommeskog tittade till oss lite :E men det gick bra, sen va dte en välbehövlig rast, men var va benjaminsson ?? :O det är ett musterium utan det like! ? haha XD, sen va dte språk, och det sög balle! och efter det va dte äntligen idrott! jag origenterade, vi va fyra stycken, men v hade råkat få två rätta kartor och två som va fel som va en annan barna, så vi delade upp oss två och två, men det tyckte inte en om, så hon tjurade, men jag coh Hanna sprang vidare, coh sen kommer dom andra och opar stanna! och då fick vi byta så hanna va med en coh jag med den andra, emn hon ville ju inte sproinga, så jag origenterade typ själv :/ och sen va dte lunch, och det va biffar, emd världens ämkligaste sås, Tomatsås!! :/:( det va So, jorde något som jag inte fattar!! haha xD samhälls ekonomi! och den sista lektionen för dagen va Engelska, vi hade massa test och jag klarade typ inget, men jag hade inte övat :/ sen åkte jag hem, satt vid datorn, tittade på någon tråkig film, och somnade, coh sen vaknade jag gick ut med Bamse, och sen satte ajg mig vid datorn igen, coh ska snart göra mat tror ajg Emelie kommer snart hem, Mamma är i jkp, och pappa jobbar! :D

Inga kommentarer: