29 sep. 2008

hello, idol and everything!!

Hej, och ojojoj.. vilken dag va!! och en del männikor förstår jag mig inte på! Fan va du snackar skiit! jag har lust att ge dej två kulor i huvet bara!! ne såå elak är jag inte!, hehe.. tack för kommentarerna, :D dagen har varit skoj, Bilden va dagens höjdpunkt, jag spaklade klart mit ansikte tror jag!! får se om jag gör om den lite till nästa gång, alltså på Onsdag! fan va du snackar massa skiit E, menmen det har du alltid gjort!! sån är du! efter skolan, så fick jag fotaograferingsbegär. jag byggde upp en liten fotoatelje hahaahaha xD men blev bara bajs bilder, så gick ut och umgicks med Findus, det gillade han! :D huhu... Tittar på Idol nu, fan va elaka dom är emot henne!! dom borde dö!! haaha xD /TobiasPetersson.

Dagens tema på denna text är ju typ Döden!! eller något ? hehe :D

Inga kommentarer: