14 sep. 2008

2008-09-15

Nu har jag garatis sms igen! så nu ska ajg Bomba järnet! haha XD
Jag måste ha bestämmt prao plats tills imon, Emelie kom hem nu
men ajg vet inte hur matchen gick, dom vinner kanske serien eller ?
nu kommer hon så jag ska fråga, dom van med 7 - 2, men dom måste
vinna nästa match för att vinna hela serien, sa hon här nu, men jag hoppas
att dom vinner, eller dte vore bra om dom va kvar i denna serien också, ääcsha!
nus ka jag se vad ajg ska ha som special arbete! och sen kanske jag ska plocka fram
lite grejs till Boken om mej själv (BOMS) ska ut och promenixa en runda med vic
sen cokså, så dagen blir väll lite bättre sen får vi hoppas, Mamma ska till hånger
och köra häst i några skiit fula kläder alla kommer att skratta ihjäl sig, jag vet inte
om jag ska till dannäs på B-laget sen, Emelie kom och frågade om jag kunde skjussa henne
dit sen så vi får la se, men nu ska jag öva vidare på provet lite också det får vi inte
glöma, ajg måste bara berätta en sista sak, att vår katt älskar att fånga och äta flugor
och idag på monnen när jag tittar i mitt fönster så har katten spytt upp en gul vatten grej och där i ligger tre flugor och flyter runt! hejs!! /Tobias

Inga kommentarer: