24 sep. 2008

i have cut me


hej hippi barn och alla nolife, idag har det varit en dag full av spännande intriger, vad nu det betyder, det vet jag inte, men det lät bra, Klippt mej och köpt ett par jeans, Tack mamma.,
Dagens lektioner:'

Engelska- prutt!!
Biologi- Isabella skärp dej!
Kemi- åå va tjatigt!
Lunch- saliv soppa med fläsk katt
Bild- ååå såå rolligt!
På en öde ö- NEJ!

hipp hipp, vet ni förmodligen att vi tittade på i bussen! haha ..xD i skolan; första lektionen va engelsk, jag har lite efter mej, måste jobba klart i activivety book tills på fredag, och jan säger att jag typ måste göra för MVG, men jag kommer aldrig att hinna, jag får jobba hårt, och effektift imon, efter egelskan så va det Biologi och sexualkunskap, Isabelle sitter och skrattar hela tiden! :O:/ Kemi; gallet va tjötigt det va idag, brit marie man såg rakt igenom din tröja som var för liten, en va det lunch; det smakade skit!! bokstavligt talat! sen hade jajg bild, jag började med min tavla, den ska se ut som bilden, som jag laddar upp till denna texten, sen hade ajg på en öde ö, men det blev inte det, ajg gick till Bild salen och jobbade vidare på min tavla! när jag hade målat klart det vita så tyckte cia att det vorre coolt om jag spaklade det vita, så det gjorde ajg, det ska typ stå ut, eller vad säger man ?men ni fattar i allafall, efter det så gck jag ner till stationen, oh tog bussen till vmo, jag satt och väntade på tåget med ilona, det kom vid kvart i fyra så då åkte hon, och jag gick till Thelander coh ek. för att klippa mej! klippt och klart, jag gick en runda på stan, mamma kom ner till stan en stund efter fem. Vi gick till H&M mamma köpte mascara, sen gick vi till MQ, ajg köpte ett par jeans, gick runt i lite andra små affärer, sen blev klockan sex, och Emelie slutade, så vi åkte hem, kom hem satt vid datorn, och här sitter jag nu, tittar på Idol också! /TobiasPetersson



Inga kommentarer: