15 sep. 2008

2008-09-15

Dagen har varit varierande i allt typ! jag kan ju börja med att säga att Benjaminsson va tillbaka idag, och klassen är väll inte så posetiva till det kan jag ju meddela, Åsa kom tillbaka!! :D
Dagens lektioner: har varit som följer!

Fysik-Hade prov, och claes han e rolig han. :D
Bild- cia pia lia! det är roligt!!
So- hmm.. vad gjorde vi igentligen ? :S
Lunch- no komments
Handledar tid- fast syven va och snackade! :D
Svenska- syven drog över så kom försent.
Idrott- Orgentering, gick hyfsat eller skiit bra!!

På fysiken så hade vi prov och det gick allt annat än bra kan jag ju smida in lite sådär fint!
Bilden, va la rolig, eller inte idag, höll på med produkten!! :/:( På so:n så kommer jag typ inte ihåg vad vi gjorde, eller jo! vi gick igenom något papper.. hmm tror jag!? och sen va det då lunch, och den snåla tanten gav oss bafra fyra stycken nuggets, det blir man inte mätt på, och sen va det någon Ä-K-L-I.G tomatsås till också :/ jag hade en liten diskusion med en mattant, hahah xD och imon ska jag säga mer saker! haha xD På handledartiden så va ju syon och pratade införklassen, coh det va lååång trååkigt!!.. coh det drog över på tiden, så vi kom försent till svenskan där vi har en vikarie som började idag haha xD hon måste ha tyckt att det va rätt misslyckat!! och sen va det då dags för den roligaste lektionen på hela dagen eller näst roligast för bilden är roligare men iallafall, så hade vi orgentering, och det va roligt och jobbigt! hahah ??/TobiasPetersson

Har jag sagt att det ska va höst ? nejj har jag sagt att det ska vara sommar ? jaa!!
Det är ju assa kallt på monarna, och jag fryser dyngner runt! /Tobias

Inga kommentarer: