13 sep. 2008

Deg och Nolife

Hej, degdag och alla nolife, nu ska jag berätta lite om degen! hmm.. jag vaknade tidigt eller vid halv to tiden, så inte så jätte tidigt men ändå, jag vaknade av att Mamma och Pappa skulle lägga upp isolering på vinden :/:( hahaha xD jag va inne på syrrans rum, käckade hennes godis och satt vid datorn, och degade! sen snackade jag lite i phonen hehe.. sen tittade ajg på någon konstig film, och då plötsligt va helene och niklas här, fikde och lite såådäära! sen gick ajg ut och klippte gräset, och som vanligt så gick den sönder, fast det kanske inte va mitt fel ajg evt inte, nattis skulle prov köra och hon ryckte i spakar ooch höll på så ajg vet inte om det va därför, sen käckade vi och nattis hade kommit, vi åkte ut en rund, kommer lite pics sen, och nu så tittar vi på film, eller gjorde nattis ska åka nu! och jag ska dega här, :/ vet inte om jag skja till vmo ikväll får se om jag pallar. /Tobias

Inga kommentarer: