25 sep. 2008

i dont like him, and dont like me

Om man säger så här, idag jhar det varit en dag, och den kommer inte igen, men den va faktiskt lite skratt retande!! okej ? Gå och dö muschen! vi vill inte ha dig,vi hatar dej! känn på den!
Anteckningar:

*Mjöl maskin, vilket namn ?
*Viktor addade mej på Facebook ?
*Träffen
*Engelskan, spelar ingen roll
*och Tavlan blir sanerligen bra, tror jag ? :O

Jag borde skicka in en rapppattack! om dej, hitler liknande sak! Är inte mjölk maskin ett äldigt konstigt ord ? är det bara jag som tycker det ? ;O när jag kom hem och tittade på facebook, så hade (viktor vadå vadå eriksson) skickat en vän förfrågning till mej ? nuuuijity!!? varför ? ska till träffen om en stund, ska duscha innan tror jag. Engelskan skulle ju va inne idag, emn ajg lämnade inte in den, jag lämnar in den nästa vecka, han hinner ändå inte rätt den! och min under bara tavla, blir nog inte så tokig i allafall! hoppas det i allafall.. kommer mer om hur det va på träffen sen! kan ju även meddela att alla tycker att jag och morgan pålsson är lika ?? :O har ni inga ögon eller?

Inga kommentarer: