17 sep. 2008

good evening!

hello, and good evening! Dagen ahr la varit bra! jag sitter coh tittar på vem kan slå filip och fredrik! och det är ju hur roligt som helst, just nu ska dom se vem som akn klättra längst upp på ett torn som dom själva bygger av backar! hehhe.

Dagens lektioner:

Engelska- eww..han har ögonen på mej!
Biologi- mm fräscht!
Kemi- det va roligt, förutom joels frågor!
Lunch- det va fisk
Avancerad tecknings och lera kurs- åå det är roligast
På en öde ö- Puuh det är ju så man storknar!

I väntan på bussen fottade jag lite, men det blev bara bajs, inget att se, så jag skiter i att visa det, men när jag hoppat in i bussen, så hade annie med sig hipp.. hipp! och det är ju hur roligt som helst, men teffani persson, ifrån staffanstorp är ju såå bäst * haha xD sen kom man till skolan, trött och yrvaken, men ändå pigg på något konstigt sätt, och den första lektionen var Engelska, och det va inte kul inte alls!! :/ sen va det sexualkunskap på Biologin, vi tittade på film, om bögar bla. det va inte så trevligt! Sen va det en god lunch som avsmakades med en skopa ärtor, och sen va dte dags för n av det roligaste lektionerna på hela veckan; avancerad teknings och lera kurs, jag gjorde klart mitt gips/ler huvud, och så grundade jag en skiva, så nästa vecka ska jag göra en tavla! :D eller börja på en! IQ=120 haha xD och sen den tråkigaste lektionen på hela veckan; på en öde ö! blääööh! när jag kom hem, så drog jag och mamma till jennie med fiskar, och sen åkte vi till mormor och fikade! /TobiasPetersson.

Inga kommentarer: