22 sep. 2008

Today 2008-09-22

mm men det känns ju inspererande! Att skolan va tråkiig det tillhör ju vanligheten! man går till skolan kommer hem pluggar, går och lägger sig, -//- omoch om och om igen .. vecka efter vecka.
Dagens lektioner:

Fysik- provet gick inte så bra, men jag fick G iallafall ;D
Bild- det tar sååå lång tid, om man ska måla fint hahhaa..
So- gjorde tipset, och fickreda på provet :/
Lunch- mm gottt!! Blodpudding! NOT!!!
Orientering- hela efter middagen.

Hipp hipp, i bussen denna vecka med, fast nu är vi på film två, i skolan: Första lektionen va Fysik, men claes han va såå rolig idag, han va flum!! hhaaahhaa fick reda på provet, det va inte bra, man jag fick G iallafall... sen va det det roligaste på Veckan: BildBildBillld!! gjorde någon grej med kalla och värma färger. ska göra en tavla sen också. sen var set so med bettan, gjorde veckans tips från förra veckan 1X2 Lunch! världens äkligaste blodpudding.., och sen klockan halv ett sprang den första tävlande i orienteringen ut i skogen där det bor blottare och björnar jag sprang ut vid, fem över ett, jag hittade alla kontroller men dte tog lång tid,hälften av ala som va ute gick tillbaka dom hittade inte fyran, men jag hittade den tillslut efter vissa klamtigheter! hahaha xD jag kom hem sov sov duschade sov sov sov... jag är typ sjuk käns det som, får se om jag kommer imon /TobiasPetersson

Inga kommentarer: